Studio Zebra ontwerpt nieuw winkelconcept

delicious. opent shop-in-shop in warenhuis Hudson’s Bay. Het assortiment is online al te verkrijgen, maar binnenkort ook in de winkel. Het shop-in-shop concept van delicious. is ontworpen door Studio Zebra. De warenhuisketen zal eind 2017 haar eerste tien warenhuizen in Nederland openen. De collectie zal voornamelijk gericht zijn op fashion, beauty en home.

In 2006, toen delicious. tien jaar bestond, lanceerde zij haar eerste eigen producten, namelijk: jam, koffie en thee. Het assortiment zal in samenwerking met de Veenendaalse food specialist Food Experience verder uitgebreid worden met nieuwe producten. De nieuwe producten zijn zowel food alsnon-food producten voor in de keuken en op tafel. Van jam tot chips, van snijplank tot servies.

Jenny Meester, marketing director delicious.: ‘delicious. wil iedereen die kiest voor lekker en goed eten inspireren en helpen. In beeld, woord, sfeer, met recepten, ingrediënten en producten. Op de winkelvloer van Hudson’s Bay maken we onze producten breed toegankelijk en inspireren we de bezoeker door een beleving te creëren in onze delicious. shop-in-shop. Onze filosofie sluit naadloos aan op die van Hudson’s Bay; we gaan altijd voor die extra smile, met liefde.’